Elkezdtem futni

Elkezdtem futni

Szerda

2016. október 12. - Gaborchi

Jó blikkfangos címet találtam mi?

Hogy milyen volt a mai futás? Nos, aki evett már szaros pudingot citromkarikákkal annak lehet fogalma róla. A "kellemes" októberi szellőt antrarktiszi orkánnak éreztem, a Pasaréti út emelkedői a legendás mátrai és börzsönyi kaptatókat idézték. Sombokor, Éneklő, Gabi halála... Nem élveztem no. Félek, hogy ez így lesz még egy darabig. MIndegy, csinálom. Ha semmi nem jön közbe, holnap is megyek.

Nincs most időm sokat írni, a mai sarkvidéki futásom helyett idemásolom egy régi kedvenc futásomat mediterrán vidékekről. Már párszor közzétettem, de olyan jó újra és újra elolvasni. 2009-ben a harmadik Jungfrau Marathonra készülve e verseny előtt pár héttel Krétán találtam magam, ott futottam.

És most valaki árulja el nekem, hogyan lehet ide szöveget bemásolni... Mert egy csomó ideje ezzel nyűglődöm. Így most csonka lesz ez a poszt. Ennyire gagyi ez a blog.hu vagy én vagyok ennyire láma?

Száz szónak is egy a vége, fussatok sokat, és reménykedjünk, hogy holnap egy normálisabb posztot fogok írni.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkezdtemfutni.blog.hu/api/trackback/id/tr3211799651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása